tirsdag den 20. juli 2010

Voksen-Fiona og fødselsdag

I dag er det min mors fødseldag og vanen tro var der lagkage på terassen til dem, der kunne komme.
Ikke en vind rørte sig, men heldigvis var det lidt overskyet, ellers var det blevet en alt for varm omgang.



Det var også idag at Voksen-Fiona skulle indvies. Jeg fik min søster til at agere fotograf.
Den er super dejlig at have på, selvom den flaner en lille smule i ryggen.



Bryder mig faktisk ikke om sådan nogle full-size billeder. Jeg er alt for forfængelig til at overse, at jeg vist skal træne mine arme, og tabe de sidste 5-7 kilo så bagdelen ikke er så stor..
Anyway - Det er sådan jeg ser ud, så jeg kan vel ligeså godt vedstå det..??!

Faktaboks:
Opskrift: Fiona, som voksen fra Rasmilla str. M
Garn: 125g Rasmilla´s Luksusgarn (70% uld og 30% silke)
HOT/NOT: Absolut hot.. Garnet et virkelig luksus, både at strikke med og at have på. Opskriften er enkel og let at memorere

Nu har både Mathilde og jeg en Fiona, så nu kommer der ikke flere på pindende lige med det samme, selvom jeg har nydt at lave begge to.
Jeg kunne desværre ikke få lokket Mathilde til at få hendes på idag, så der er ikke et mor/datter med trøjer i omvendte farver.. Det må vente..

3 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Tillykke med din mor :)
Og absolut hot! Smukt resultat.

Nette sagde ...

Tillykke med din mor. Jeg har altid været misundelig på dem, der har kunnet fejre fødselsdag i haven med solskin.
Det er kun sket een gang for mig, der har sidst i april.

Dejlig bluse, jeg kan godt lide, den både kan bruges nu, men også til vinter med en langærmet indenunder.

- Og så tror jeg, du har helt ret i, at det er din egen forfængelighed, der har begrænset dig.
Du har bestemt ikke noget at være ked af. ;-)

Karin Grøn sagde ...

Hvor er den altså sød Fiona for voksne- rigtig sommerbluse