mandag den 30. maj 2011

Fabeldyret Frederikke

Naboens lille pige, der er umådelig sød, var så fræk at blive født 3 uger før tid. Det er dog lidt mere end 3 uger siden.

Nu er hendes barselsgave endelig færdig.


Fabeldyret Frederikke er faktisk så fed, at den hviler på maven og bagbenene stritter bare bagud.




Den skal gives til Sille, sammen med en lille trøje, jeg hæklede til Mathilde, og som var for lille inden den var færdig.. Trøjen har ligget i skabet og ventet på at der kom en lille pige, der kunne få glæde af den.

Faktaboks:
Opskrift: Fabeldyr fra Garnstudio
Garn: Inkl. pudefyld er der 102 gram bamse. Der er brugt lige godt 1 nøgle garn, så der er vel brugt 55 gram garn i det hele. Det er Fabel fra Drops, der er brugt.
HOT/NOT: Jeg blev aldrig gode venner med opskriften, så noget af den er lavet lidt på må og få. Om den er en succes, finder jeg ud af, når den bliver givet som gave.

Update: Den var en stor succes. Moren blev meget glad :-)

4 kommentarer:

Henriette sagde ...

Den er blevet god. Den skal den lille pige nok blive glad for.

Lykke sagde ...

Den er simpelthen SÅ sød, den vil jeg da lige overveje at lave til min venindes lille pige :-)

Mette sagde ...

Fabelagtigt Fabeldyr :D

EnHeberg sagde ...

Det er en flot gave - og dejlig update. Fabel er så dejligt at arbejde med :)