onsdag den 5. november 2008

Der er dømt fridag

Hvis man altså kan have det, når man er på barsel?? Storebror er hjemme fra børnehaven i dag. Han har hostet i nogle dage nu, så han trænger vist bare til en dovnedag, så dagen skal gå med at gøre lillesøsters trøje gjort færdig og ellers hygge.
Hvis gemalen kommer hjem i ordentlig tid i dag, vil jeg tage mig den luksus at løbe en tur HELT alene.. En luksus jeg har genoptaget efter min fødsel. Min veninde, der også er startet på løb efter lang sygdom og dertilhørende operation, og jeg har aftalt at vi skal deltage i et af kvindeløbene til næste år.. Glæder mig allerede..
Vil lige putte lidt i vaskemaskinen, og så vil jeg sætte mig og strikke..

PS: Der er valgt en farvet præsident i USA i nat. Er spændt på, hvordan resten af verden vil reagere på det.. Det kan kun blive bedre.....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Efter DIN fødsel?? Troede faktisk det var Matilde, der var blevet født. Men jeg kan da huske forkert :-)