torsdag den 27. november 2008

Lidt strikkerelateret

Jeg har for tiden en trang til at lave små hurtige projekter. Jeg er lige blevet færdig med en alpehue til mig selv. Der skal nok komme billede og faktaboks, men jeg mangler en til at tage et billede af mig med den på.

I går formiddag var jeg nødt til at trøsteshoppe. Jeg ved ikke hvorfor jeg gør det, for det gør mig aldrig i bedre humør, men når jeg er trist shopper jeg..

Internettet er en fryd, hvis dankortet lige skal svinges, og denne gang gik det ud over lillepigen, der skal forkæles med smækbukser, alm. bukser og en lille trøje. Hun kan nemlig ikke protestere over at få strik på :-)



Det hele er købt her. Lynhurtig betjening, for posten kom med pakken allerede i dag. Jeg glæder mig til at komme i gang. Jeg skal bare lige være færdig med et nyt eksemplar af Inderst Inde.

Ingen kommentarer: