tirsdag den 23. december 2008

Julefred?

Ved 21-tiden i aften sænker julefreden sig lige så stille i mit hjem også. Der kommer gemalen hjem efter 2 hektiske juleuger. Som butikschef i et supermarked, er der ikke mange fridage omkring jul.
Søndag var han også på arbejde, så jeg tog børnene med ud for at fælde juletræet. Selvom julen ikke skal holdes hjemme, skal der alligevel være et træ!

Vores forældres venner inviterer hvert år venner, familie og ansatte til æbleskiver og gløgg og så kan vi selv fælde et træ.
Jeg var afsted med mine børn, min søster og hendes familie og min mor, der fældede sit træ, inden hun kørte til sygehuset for at besøge far.





Det er søster, der har taget billederne. Hun synes det var sjovere at tage billeder af mig, der slæber, end at hjælpe mig..

Juletræet står i carporten og drypper af. I aften når børnene sover, kommer det ind, så der er et flot pyntet træ i morgen tidlig.
Jeg glæder mig til at spise nybagte boller med hele min familie..

God jul til jer alle her fra :-)

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

også önsker herfra om en glædelig og fredfyldt jul og et godt nyt år til dig og din familie.
kh.fra Island
Frida

Karin Grøn sagde ...

Også glædelig jul fra Østvendsyssel. Det blev et fint træ, I fik fældet.

Pernille sagde ...

Juletravlhed har der også været for min mands vedkommende. Han er vinduespudser og rene vinduer hører ligesom julen til, han er en glad mand når han kommer hjem til juleferien om nogle timer.

Rigtig glædelig jul til dig og dine