søndag den 28. december 2008

Julegaver

Jeg fik nogle dejlige gaver. Jeg fik blandt andet denne flotte kuvert.



Til min store glæde, var den fyldt med de lækreste knitpicks strikkepinde



Jeg glæder mig allerede til de skal i brug.

Min veninde fra Kbh og hendes bedre halvdel, stak lige hovedet forbi til en kop formiddagskaffe i går. Hun følger med på denne blog, og ved lige, hvad der gør mig glad; en seddel til at putte i min lille dametaske.



Det er her, jeg putter min opsparing i ( se til venstre). Det ender med at jeg får råd til begge de trøjer jeg sukker efter.. Når altså en gang, jeg får tabt de sidste 10 kg..

1 kommentar:

Karin Grøn sagde ...

Det er altså nogle dejlige strikkepinde. Det er dejligt med godt værktøj. Det lyder til at være en god ide at se frem til at strikke to trøjer du gerne vil have når de 10 kg er tabt. Fin strategi.