lørdag den 29. september 2012

Balsam for sjælen



For første gang i 5-6 uger, har jeg en weekend uden planer, hvilket er virkeligt tiltrængt. Min krop har gjort mig opmærksom på, at det kun er et år siden, at jeg sygemeldte mig med stress.

Jeg har besluttet mig for, at det er denne her weekend, jeg skal færdiggøre mit Mystery Shawl. Jeg satser på at lukke af i aften.
Det er alt for sjældent, at jeg tager mig tid til at strikke for tiden, så jeg havde næsten glemt, hvordan min hjerne falder til ro, når jeg strikker. Det er ren meditation.




Selvom jeg ikke blogger så tit for tiden, så sker der noget mere på Instagram. Du kan finde mig ved at søge på Micbeth. Vi ses!

2 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det ser godt ud det sjal. Det vil jeg glæde mig til at se.

dqpage sagde ...

Hej Lisbeth.
Husk endelig de vigtige åndehuller. Hjernen tager sin tid om at restituere, og kører man for hårdt på for længe, når den det ikke. En lektie vi er mange der har lært på den hårde måde. Dine små strikkestunder er garanteret guld værd :)
Hilsen Mona