søndag den 30. september 2012

Mystery Shawl Vol??

 
Ved da ikke lige hvor mange indlæg, det her Mystery Shawl efterhånden trukket, men en del er det da blevet til.
 
Nu kan jeg heldigvis snart skrive en faktaboks, for lige nu ligger det på kontoret, spændt godt op på børnenes skumbrikker.
Det kan anbefales at bruge dem til strik blokning, da de kan samles efter behov.
 
 
 
 
Jeg mangler dog efterhånden blocking wires. Det ville have været meget nemmere at spænde sjalet op, hvis der var en wire langs hele kanten.
Er der nogle, der ved hvor jeg kan købe dem, nu hvor Slavi har lukket sin netbutik? Der må vel egentlig talt også findes andet, der kan bruges??
 
 
Faktaboksen kommer, når jeg har fået det af nålene. Jeg skal også nok tage et billede af den, mens jeg har det på.
 
 
Har ellers brugt weekenden på at komme ned i gear igen, hvilket i den grad var tiltrængt. Er klar til en ny uge.

8 kommentarer:

Tine sagde ...

Hvor er dit sjal blevet flot.
Du kan købe wirer hos Fandango i Århus :-)

Trillemus sagde ...

Hvor er det bare blevet flot. Du er bare så dygtig til at strikke.

Kh Mette

Karin Grøn sagde ...

Tillykke med at du er nået til slutningen- håber du bliver glad for det. Fint er det i hvert vald.

Lis sagde ...

Hvor er det bare flot.
Bloking wires kan købes som Tine skriver hos Fandango i Aarhus. De er også søde til at sende.

Kh. Lis

Lisbeth sagde ...

Tak for jeres kommentarer.

Jeg må lige lure lidt hos Fandango. Tak for tippet.

Camilla sagde ...

Hvor ser det imponerende flot ud!!

Uldbegavet sagde ...

Det er et rigtig lækkert sjal.

Strikkefuglen sagde ...

Hvor der det blevet flot ;-))