søndag den 2. september 2012

Søndagen der blev ændret

 
Det var meningen, at jeg skulle have holdt børnetøjshomeparty i dag. Dog var der massivt frafald, da jeg samlede op på tilmeldingerne i går. Derfor besluttede jeg, sammen med min tidligere kollega, der skulle komme med tøjet, at aflyse.
 
Lad mig bare sige, at jeg lige måtte tage en løbetur i dag, for at få irritationen over, at en tilmelding åbenbart ikke er en tilmelding, ud af kroppen.
 
Men pludselig fik jeg lige pludselig fri i dag, hvilket jeg ikke var sen til at udnytte til kreatid. En ting, der har været forsømt på det seneste.
 
Det blev der denne perlepung ud af. Inspirationen kommer fra Pinterest, hvor jeg fandt frem til denne blog.
 
 
 


3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Sød lille pung du har lavet.
Det er meget almindeligt efterhånden med afbud i sidste øjeblik. Det er meget irriterende, fordi man ofte har købt ind, lavet mad, gjort rent og sat dagen af, så synes man det mindste man kan forvente er et afbud i god tid, hvis det skal være.

Tara sagde ...

Det er godt nok en fin pung, og god ide med en lynlås - limede du den på, eller kunne den syes på? :)

Lisbeth sagde ...

Tara. jeg syede den på i hånden. Den er syet fast i den øverste række perler.