lørdag den 9. august 2008

Det går lidt trægt..

både med strikning og med Blogger.. Jeg tror det tog 10 forsøg at få oploaded det her billede af en endelig færdiggjort slange..



Det er min anden slange, og kors hvor er den kedelig at lave. Det går bare rundt og rundt på strømpepinde, hvilket jo burde tage ingen tid. Denne her har taget et par måneder at lave, hvilket fortæller lidt om mit engagement.

Fakta:

Slange fra Ingelise nr 5, maj 2007

Pind: Strømpepinde nr 3½
Garn: Havana også fra Ingelise. Det er faktisk noget lækkert garn at strikke i, og med pind 3½ kommer man hurtigt fremad.
Forbrug: Jeg har købt 1 nøgle i 6 forskellige farver, og det har næsten været nok til 2 slanger. Jeg har suppleret med 1 enkelt nøgle i grøn, da der går lidt mere til hovedet.
Ændringer: Jeg er ikke sikker på at den er lige så lang, som foreskrevet, men den er lang nok... Jeg har lavet lidt smallere striber, da jeg udgik for en farve.
Hot or not: Tjae, det må tiden jo vise...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej søs!

Skynd dig hellere at slete den fra din liste. Så kan man bedre tillade sig at starte på noget nyt, når der ikke er så meget på pindende. :-)

Signe

Lisbeth sagde ...

Det gik lidt stærkt med at få indlægget lavet, derfor fik jeg det ikke fjernet.
Det er fjernet nu.. Dejlig følelse, at få noget fra hånden