fredag den 22. august 2008

Vintage babysæt færdigt??

Jeg har brugt lidt af min sparsomme strikketid til at få gjort det her sæt færdigt.



Jeg er dog ikke ubetinget tilfreds med resultatet. Det er strikket i bamboo og kanten er hæklet i Muskat fra Garnstudio. Det passer bare ikke rigtigt sammen. Jeg kan rigtig godt lide farverne, men Muskaten bliver helt hård, når den bliver hæklet. Resultatet er at kanten bølger ldit for meget efter min smag.
Da jeg hæklede kanten på den sidste støvle, prøvede jeg at lave den i bamboo istedet for. Det blev faktisk noget pænere.



Jeg tror at jeg piller Muskaten op, og hækler med bamboo istedet, så må bindebåndet blive i en kontrastfarve. Jeg skal bare lige tage mig sammen... Der er heldigvis lidt tid at tage af. Den er nemlig stadig alt for stor til Bettepigen.

Jeg havde lovet mig selv, at jeg måtte gå igang med at et nyt projekt, når jeg var færdig med babysættet. Selvom jeg kun er færdig med det i teorien, er jeg altså startet på noget nyt.
Det her tørklæde har længe stået på to-do listen. Nu er jeg gået i gang. Det bliver godt...

1 kommentar:

Jane sagde ...

Det tørklæde har jeg også kig på. det er nemlig rigtig flot.
Det er sørme et flot babysæt du har lavet, men jeg tror også det blir bedre med kant i bamboo i stedet for.