tirsdag den 5. august 2008

Fordele og ulemper

Der er masser af fordele ved at have født;

- Jeg har selvfølgelig fået en dejlig pige
- Jeg kan sidde med fødderne oppe under mig i sofaen
- Jeg kan læne mig fremover, når jeg skal se efter andre bilister, når jeg drejer ud fra en sidevej (Det var en evig irritation, når jeg var nødt til at bukke helt nede i hofterne)
- Jeg har fået min kaffetørst tilbage. Jeg er dog opmærksom på, at jeg ikke drikker for meget ad gangen, så hun får ondt i maven
- Jeg har meget nemmere ved at være sammen med min søn, fordi jeg ikke har en ballon, der sætter en stopper for min fysiske formåen.

Ulemper;

- Antallet af bukser i skabet jeg kan passe, er særdeles begrænset. Vægten siger lige nu + 16 kilo.
- Jeg kan ikke drikke uanede mængder af kaffe...

Heldigvis er ulemperne klart i undertal.. Hvor er det fedt at være på den anden side!

Ingen kommentarer: