tirsdag den 26. august 2008

Jeg er bare så meget i tvivl

I sidset indlæg skrev jeg om et tørklæde, jeg var startet på. Lige pludselig blev jeg bare frygtelig i tvivl om, hvorvidt det vil blive for tykt.
Da jeg gerne vil have et langt tyndt vikle-vikle-vikle tørklæde, var der ikke andet for, end at gå i gemmerne og finde et to-trådet uldgarn, og starte forfra.



Jeg synes at mønstret træder tydeligere frem på det lilla uldtørklæde, end på det andet, men jeg er bare stadig rigtig meget i tvivl om, hvorvidt det bliver godt. Uldgarnet er hårdt og jeg ved af erfaring, at det giver sig en del ved vask.
Det kan være at jeg skal lade det ligge et par dage. Så kan det være, at jeg bliver mere sikker i min sag.

Det kan også være at jeg skal lave det smallere...

Opfølgning: Jeg har besluttet at lave det blå smallere. 3 rapporter i stedet for 5..

Ingen kommentarer: