søndag den 19. december 2010

4. søndag i advent



Dette syn mødte mig, da vi idag var ude og fælde juletræer i Jyske Ås. Rådyrene gik ganske tæt på huset.
Vi er heldige, at der i mine forældres vennekreds er en skovejer, der hvert år åbner maskinhus til gløgg og æbleskiver og gratis juletræsfældning til familie og venner.

Det er ren idyl..


Ponchoen er også ren idyl. Især nu, hvor jeg er færdig med denne mønsterrapport. Den har godt nok trukket tænder ud.



Til gengæld er jeg også super tilfreds med den og ikke mindst bagsiden..



Jeg skal en tur til Silkeborg i morgen. Desværre er jeg nødt til at låne mine forældres bil. Om ca. 45 min kommer min mor. Så skal jeg med til Frederikshavn og hjem igen.
Håber godt nok turen i morgen er denne aftens køretur værd.. *Suk*

1 kommentar:

Signe sagde ...

Og det var den jo..