søndag den 5. december 2010

Blogleg #5

Så er det 5. december og det er tid til en liste over de hjemmesider, jeg bruger oftest.

For de indviede er der Ravelry.com ( det kræver login, men er gratis) Et fantastisk univers af strikkede og hæklede ting og sager fra hele verden.

Af de lidt mere kedelige bruger jeg lige nu jobnet og FTF-A.dk ret ofte. Jeg synes ikke en gang at de fortjener et link, for de bliver kun brugt til nød..

Men den mest uundværlige er dog facebook! Behøver jeg at skrive, at den ligger som min startside, med automatisk logon?? Jeg elsker at følge med i mine venner og families gøren og laden.

En anden uundværlig side for mig er blogger.com, som jeg sidder og skriver på lige nu..

Rigtig god 2. søndag i advent til alle. Jeg vil til at slå de sidste masker op til poncho version 1.2 *suk*

Ingen kommentarer: