onsdag den 8. december 2010

Blogleg #8

Mine mål/gøremål for denne måned og hvorfor??

Lige nu bruger jeg mange tanker og tid på at finde ud af helt præcist, hvilket koncept, jeg vil have til mit lille verdensfirma.

Jeg er ved at finde ud af, hvilke ydelser, jeg vil sælge til hvilken pris. Hvordan jeg vil sælge dem osv osv.
Der er rigtig mange ting at tage stilling til.

Derudover skal huset gøres helt færdigt. Synes det hænger en del i bremsen. Nok især fordi min mand har lange dage på job, og sjældent er hjemme til den store home make over. Gider ikke bruge en hel dag på at sætte hylder op, hvis han ikke er enig i, at de skal hænge hvor de gør..

Ponchoen skal gøres færdig til min veninde, der sidder på sit kolde revisorkontor og fryser.
Småkager skal bages og smages
Børn skal puttes, hentes og bringes osv.

Jeg har riigeligt at bruge tiden på.

Ingen kommentarer: