lørdag den 4. december 2010

Blogleg #4 - og ARGH!

Dagens blogleg består i at vise et billede, man selv har taget. Tror, at meningen var at vise et eller andet flot landskabsbillede eller noget, men jeg har lige taget de 2 øverste billeder her.

Jeg har nemlig fundet ud af, at jeg har fået tvundet min poncho! PIS OS ( undskyld mit sprog)




Og da der er over 400 masker -



Og garnet så sådan her ud, efter at jeg havde startet forfra med slå masker op et par gange.




Så er det udelukket at starte forfra.

Mon det kan lade sig gøre at slippe en maske, sno den på plads og samle masken op igen? Hvad tror I? Har I andre forslag??

4 kommentarer:

Anette sagde ...

Ked af det, men jeg tror ikke du slipper så let. Du vil få snoet alle trådene om hinanden. Prøv det!

Lisbeth sagde ...

Tror desværre også at det er den konklusion, jeg er kommet til, efter at have tænkt lidt nærmere over det.

EnHeberg sagde ...

Jeg tror desværre heller ikke, det kan lade sig gøre - ARGH!

Lisbeth sagde ...

Tog pindende ud og startede forfra. Har både dobbelt og trippel tjekket den, og har nu en pæn ring, der ikke snoer..