fredag den 10. december 2010

Blogleg #9 og #10

Vi leger lige en 2ién'er i dag.

#9 handler om, hvad jeg er stolt af fra sidste måned.

Jeg er stolt af, at jeg i sidste måned tog beslutningen om at starte op som selvstændig. Jeg er dog blevet noget overrasket over hvor besværligt det er. Og der er godt nok mange praktiske ting, jeg skal finde ud af.

#10 er om hvilken madvarer, jeg kunne leve af.

Sushi! Elsker det og får det alt for sjældent. Heldigvis ved min bror det,så de alt for få gange, jeg bevæger mig til Christianshavn og besøger ham, er der sushi på menuen :-)
Den nærmeste sushibar er 20 km væk i Hjørring. Der er også et par stykker i Aalborg. Har faktisk dem alle til gode.
Det må jeg da gøre noget ved inden længe :-)

2 kommentarer:

Bror Jørn sagde ...

Ja, du skal da være velkommen herovre til hver en tid. Jeg tror ikke vi har købt fra www.davidogsushui.dk med dig? Super lækkert og god pris. Og de leverer for kun 25 kr. Gosh, jeg er glad for at bo i Kbh K. :-)

Signe sagde ...

Du kan tage med din søster Signe ud og købe julegaver på tirsdag, så kan vi afprøve den i Hjørring.