fredag den 3. december 2010

Blogleg #3

Hvad jeg har lavet i dag??

Jeg har, som den artige jobsøgende jeg er, søgt job!

Vi er beriget med en rigtig god bankmand, som jeg var nede og besøge i dag. Efter vi har fået huset lavet om, og jeg er kommet på dagpenge, skulle det forkromede overblik findes igen. Det blev det..

Blev også færdig med en barselsgave..



Viser fuldt billede, når den er givet til rette vedkommende..

Så nu er jeg gået i gang med den poncho, jeg sukkede efter for et par uger siden. Ikke til mig, men til min veninde. Hun sukkede henført, da hun så den, så jeg blev overtalt til at lave den hende.
Man er nødt til at hjælpe en kvinde i nød. Hun fryser på kontoret...

2 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Overblik er godt og nødvendigt :)
Fin barselsgave - jeg glæder mig til at se mere. Den ser lækker, blød og lun ud.
God lørdag - hvis jeg var dig, ville jeg klart vælge kaffeposerne eller ponchoen.

Lisbeth sagde ...

Jeg lavede en fin kombinade af de to :-)