fredag den 31. december 2010

Godt nytår til alle

Inden slutspurten sættes igang og vi skal gøre os færdige til at køre op til min søster, for at fejre nytårsaften, skal der herfra lyde et Godt Nytår til Jer alle.

2010 blev for mit vedkommende overskygget af, at jeg blev fyret og fritstillet 3. juni.
Det har betydet mange tårer og bekymringer, men det har også betydet en masse indsigt og nye bekendtskaber.

Jeg har en plan... Og med den vil jeg træde ind i det nye år. Jeg ser frem til 2011, som ser helt forrygende ud.

Jeg synes også at kreativiteten sprudler. Takket være jer og alt jeres inspiration.

Godt nytår - må det nye år blive helt fantastisk..

3 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Også godt nytår til dig.
Rigtig god aften hos Signe :)

Kirkesjov sagde ...

Tak - og i lige måde! Og tak for hyggeligt visit hos mig. Og hvor er du bare en knag med strikkepinde!!! Jeg må følge med for at se hvad du tryller frem i det nye år.

Kh. Mette

Lisbeth sagde ...

Velkommen til Mette. Vi tryller vist med hver vores ting :-)